#
  • Domů
  • Aktuality
  • Pro učitele & školy
    • Finanční vzdělávání do škol 2024
    • Ekonomická olympiáda
      • ECONET: spolek absolventů EO
    • Mezinárodní ekonomická olympiáda
    • Ekonomické hry
    • Pilot: Finanční vzdělávání do škol
    • Kurzy pro pedagogy
    • Konference UČEKON – 2026, 4. ročník
    • Konference UČEKON 2023
    • Konference UČEKON 2022
    • Analýzy a měření
  • O nás
    • Náš příběh
    • INEV tým
    • Výroční zprávy
    • Kariéra
    • Napsali o nás
    • Kontakty
  • Konference UČEKON 2024, 3. ročník
  • English


Financování kurzů

Způsoby financování kurzů

Aktivity si hradí účastník přímo bez uplatnění dotací

Účastník postupuje standardně po přihlášení do příslušného kurzu postupuje dle zaslaných instrukcí o platbě kurzu.

Aktivity lze financovat prostřednictvím dotací

Na kurzy se vztahují dotace výzvy Operačního programu Výzkum, vývoj a vzdělávání (OPVVV) tzv. šablony:

  • Šablony pro SŠ a VOŠ I
  • Výzva č.02_18_065 Šablony pro SŠ a VOŠ II (výzva pro méně rozvinuté regiony)
  • Výzvy č. 02_18_066 Šablony pro SŠ a VOŠ II (výzva pro hl. m. Praha)

Účastníci kurzu jejichž škola finanční prostředky v rámci dotačního projektu se na kurz přihlásí, po přihlášení obdrží instrukce k platbě kurzu. Po provedení platby, absolvování kurzu a vystavení osvědčení o absolvování kurzu budou škole proplaceny finanční prostředky.

Fakturace

Faktury za kurzy ekonomie a finanční gramotnosti zasílá u kurzů ekonomie společnost INEV z.ú. postupujte dle instrukcí zaslaných v e-mailu po přihlášení do kurzu.

What we did

Providers critical data support too technical Research and analysis functions seds may include budgets tracking financial forecasting, projects evaluations and monitoring, maintaining compliance ut with corporate ut public regulations, and performing any data analysis relevants to project it is a long established facts that a reader be distracted by the readable content of a looking at its layout.

consbie-business

Brainstorming idea

On the other hand, we bossed ourselves around, set impossible goals, and demanded longer hours than office jobs usually entail.

Trategy planing

It was the ultimate “flextime,” in that it depended on how flexible we felt each day, given deadlines, distractions.

Excute and Maintenance

workaholic crescendos But on Aristotle’s view, the lives of individual human beings are invariably linked, It was the ultimate “flextime,”

handleing cellphone

Need Experience Business Consultan ? 

CONTACT US

Chcete dostávat zajímavé informace z oblasti ekonomie a financí? Přihlaste se k odběru našeho newsletteru.

  • Domů
  • Aktuality
  • Naše projekty
  • INEV akademie
  • Naše kurzy
  • Kontakty
Menu
  • Domů
  • Aktuality
  • Naše projekty
  • INEV akademie
  • Naše kurzy
  • Kontakty
ADRESA:

Příčná 1892/4, 110 00 Praha

EMAIL:

[email protected]

© Institut ekonomického vzdělávání z. ú. 2021

  • Domů
  • Aktuality
  • Pro učitele & školy
    • Finanční vzdělávání do škol 2024
    • Ekonomická olympiáda
      • ECONET: spolek absolventů EO
    • Mezinárodní ekonomická olympiáda
    • Ekonomické hry
    • Pilot: Finanční vzdělávání do škol
    • Kurzy pro pedagogy
    • Konference UČEKON – 2026, 4. ročník
    • Konference UČEKON 2023
    • Konference UČEKON 2022
    • Analýzy a měření
  • O nás
    • Náš příběh
    • INEV tým
    • Výroční zprávy
    • Kariéra
    • Napsali o nás
    • Kontakty
  • Konference UČEKON 2024, 3. ročník

Co hledáte?