#
  • Domů
  • Aktuality
  • Pro učitele & školy
    • Finanční vzdělávání do škol 2024
    • Ekonomická olympiáda
      • ECONET: spolek absolventů EO
    • Mezinárodní ekonomická olympiáda
    • Ekonomické hry
    • Pilot: Finanční vzdělávání do škol
    • Kurzy pro pedagogy
    • Konference UČEKON – 2026, 4. ročník
    • Konference UČEKON 2023
    • Konference UČEKON 2022
    • Analýzy a měření
  • O nás
    • Náš příběh
    • INEV tým
    • Výroční zprávy
    • Kariéra
    • Napsali o nás
    • Kontakty
  • Konference UČEKON 2024, 3. ročník
  • English


Brožura ekonomických her

Papír, tužka a pár karet. I tak se dá učit ekonomie

Škola má být hrou. Platí to u každého předmětu, včetně ekonomie. Hraní je skvělým výukovým nástrojem, a proto jsme se v Institutu ekonomického vzdělávání rozhodli vydat pětidílnou brožuru, ve které najdete klasické ekonomické modely vysvětlené pomocí jednoduchých her.

Každá hra obnáší úvodní vtáhnutí do tématu, samotnou hru a závěrečnou diskuzi. Ke každé hře jsou k dispozici jasně popsaná pravidla. Hry jsou dimenzované na 45 minut s možností roztáhnout je prakticky dle libosti. Zabaví malé i velké kolektivy.

Autorem brožury je ekonom Dominik Stroukal, vydavatelem je Institut ekonomického vzdělávání.

Brožura ekonomických her se skládá z těchto dílů:

  • Poptávka a nabídka
  • Výroba a klesající výnosy
  • Teorie her
  • Asymetrické informace
  • Veřejné statky

Máte zájem o Brožuru ekonomických her?

Vyplňte krátký formulář a my vám ji zdarma zašleme v elektronické podobě.

What we did

Providers critical data support too technical Research and analysis functions seds may include budgets tracking financial forecasting, projects evaluations and monitoring, maintaining compliance ut with corporate ut public regulations, and performing any data analysis relevants to project it is a long established facts that a reader be distracted by the readable content of a looking at its layout.

consbie-business

Brainstorming idea

On the other hand, we bossed ourselves around, set impossible goals, and demanded longer hours than office jobs usually entail.

Trategy planing

It was the ultimate “flextime,” in that it depended on how flexible we felt each day, given deadlines, distractions.

Excute and Maintenance

workaholic crescendos But on Aristotle’s view, the lives of individual human beings are invariably linked, It was the ultimate “flextime,”

handleing cellphone

Need Experience Business Consultan ? 

CONTACT US

 

The project is co-financed by the Governments of Czechia, Hungary, Poland and Slovakia through Visegrad Grants from International Visegrad Fund. The mission of the fund is to advance ideas for sustainable regional cooperation in Central Europe.

Publikace je podpořena Nadací Friedricha Naumanna pro svobodu. Nadace Friedricha Naumanna pro svobodu nezodpovídá za obsah této publikace ani za jakékoliv její využití. Názory zde vyjádřené jsou názory samotného autora(-ů) publikace. Tyto názory nemusí nutně odrážet názory Nadace Friedricha Naumanna pro svobodu.

Chcete dostávat zajímavé informace z oblasti ekonomie a financí? Přihlaste se k odběru našeho newsletteru.

  • Domů
  • Aktuality
  • Naše projekty
  • INEV akademie
  • Naše kurzy
  • Kontakty
Menu
  • Domů
  • Aktuality
  • Naše projekty
  • INEV akademie
  • Naše kurzy
  • Kontakty
ADRESA:

Příčná 1892/4, 110 00 Praha

EMAIL:

[email protected]

© Institut ekonomického vzdělávání z. ú. 2021

  • Domů
  • Aktuality
  • Pro učitele & školy
    • Finanční vzdělávání do škol 2024
    • Ekonomická olympiáda
      • ECONET: spolek absolventů EO
    • Mezinárodní ekonomická olympiáda
    • Ekonomické hry
    • Pilot: Finanční vzdělávání do škol
    • Kurzy pro pedagogy
    • Konference UČEKON – 2026, 4. ročník
    • Konference UČEKON 2023
    • Konference UČEKON 2022
    • Analýzy a měření
  • O nás
    • Náš příběh
    • INEV tým
    • Výroční zprávy
    • Kariéra
    • Napsali o nás
    • Kontakty
  • Konference UČEKON 2024, 3. ročník

Co hledáte?